BLOGGER PEMBANGKANG MENYOKONG ATAU MEMBANTAH INJIL BAHASA MELAYU?

>> 08 July 2012


Sebuah blog pembangkang menyalahkan Barisan Nasional kerana meluluskan penyebaran Injil Bhhasa Melayu di Malaysia. Tetapi dalam masa yang sama penulis blog berkenaan juga turut menghebahkan di blognya bahawa tidak salah di mengenai penyebaran Injil Bahasa Melayu itu.

Ini agak membingungkan apabila pendirian penulis tersebut yang berubah-ubah mengikut arus semasa. Dalam kata lainnya seperti lalang.

Untuk pengetahuan, Injil Bahasa Melayu hanya dibenarkan disebarkan di Sarawak dan Sabah sahaja. Malah untuk pengetahuan juga perkara ini dibangkitkan dan diperjuangkang oleh Betina Rasis @ Teresa Kok sendiri dan bukanlah mana-mana pemimpin BN!

Jadi seandainya penulis blog ini benar-benar ikhlas untuk memperjuangkan isu Injil Bahasa Melayu, ada baiknya dia mulakan dengan menasihatkan sahabat sebantalnya dari DAP yang bermati-matian memperjuangkan isu tersebut.

Tetapi sayangnya isu ini hanya dimainkan untuk meraih undi sahaja. Dalam satu faktor lain pula kebanyakan orang Islam di dalam Pakatan Rakyat sememangnya sudah hilang kejantanan terhadap mafia-mafia dalam DAP seperti Karpal dan Betina Rasis. Jadi kelemahan mereka ini cuba ditutp dengan isu sebegini untuk mengaburi mata rakyat.

1 comments:

Anonymous,  July 9, 2012 at 12:10 AM  

alamak , PAS pun diam pasal Injil dalam bahasa Melayu ni sebenarnya bukan dalam bahasa Melayu tapi Indonesia yang diimport oleh mubaligh-mubaligh kristian ... malah kebanyakkan pemimpin PAS dan PKR juga sokong penggunaan nama ALLAH dalam injil , yang mana Paderi kristian merungkaikan makna God dalam Bahasa Melayu ialah ALLAH .. memang bodoh dan tak belajar bahasa ke???

Jadi kepada budak-budak PAS atau PKR tak payah laa nak tunjuk terer kerana pemimpin mereka bagaikan Syaitan bisu dalam hal ini malah bukan Islam dalam PKR juga adalah orang yang menyokong murtad dan penjilat ambiga !

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP