PEMBANGKANG TERDESAK SAMPAI LANCAR FACEBOOK BOIKOT BULETIN UTAMA TV3

>> 29 July 2012


Mentaliti pembangkang sememangnya kelas ketiga jika dibandingkan dengan tahap pemikiran rakyat Malaysia yang sedia ada. Apa sahaja yang dilihat oleh mereka sebagai medium penghalang mereka akan diboikot. Dahulu pembangkang pernah melancarkan pelbagai kempen seperti boikot Utusan, BR1M dan pelbagai lagi. 

Dalam pada masa yang sama kebodohan pembangkang makin terserlah apabila menyokong portal Malaysiakini yang terang-terangan menerima dana dari Israel. Inilah yang dikatakan kebodohan pembangkang sehingga sanggup menggadaikan negara demi dapat berkuasa.

Siap ada baju lagi. Wakakaka.....
Klik sini dan nilaikan sendiri.

3 comments:

Anonymous,  July 29, 2012 at 5:57 PM  

Nanpaknya mereka pakat2 syok sendiri dan merasa mereka dah kuat sangat...hahahaha...kenapa la penyokong pr ini bodoh macam lembu sahaja ya...

Anonymous,  July 30, 2012 at 11:43 AM  

Nice T-Shirt.Bro,boleh advise kat mana boleh order T-Shirt ni? Boleh buat baju raya sambil dalam masa yang sama terus memboikot Buletin Utama.By the way bro, thanks for the advertisement service.

Anonymous,  March 4, 2013 at 6:12 PM  

Assalamualaikum mesti la boikot sbb berita berat sebelah.. keburukan PR dihebah2kan. keburukan umno simpan senyap2 tak kelua berita pun. kalau berita di tv sekarang lebih bsifat neutral, konfirmla page mcm ni tak dilancarkan..

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP