AISKRIM: AZMIN MENGELUARKAN PENIPUAN TERBARU?

>> 08 May 2012


Keldaian Daily mengeluarkan kenyataan (penipuan) terbaru Azmin mengenai luahan kasih sayang dari dirinya kepada ibunya,
Saya tidak pernah menderhaka kepada ibu saya. Saya senantiasa kasih dan sayang kepada ibu dan bapa saya. Saya tetap mendoakan semoga ibu saya senantiasa berada dalam lindungan Allah SWT dan mendapat rahmatNya serta beroleh kesihatan yang baik. - Keldaian Daily
Benarkah apa yang dinyatakan Azmin ini ikhlas?

Cuba bandingkan pula dengan satu video dan kali ini jawapannya adalah spontan dari Azmin.



Ini jawapan Azmin 2 hari lepas apabila ditanya mengenai kasih sayang dengan ibunya. Jawapannya lain pula kali ini iaitu.

"pilihanraya dah dekat"

Mengapa boleh ada dua jawapan yang berbeza untuk soalan yang sama? Jadi nilaikanlah sendiri adakah  kata-kata Azmin aiskrim ini benar atau tidak.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP