ADAKAH SAIFUDDIN AKAN BUNUH DIRI KERANA TERLALU MALU?

>> 03 May 2012


Dakwaan Saifuddin Nasution bahawa Timbalan Pengerusi SPR adalah tidak benar. Ini kerana pengakuan dari Timbalan SPR bahawa nombor ahli UMNO yang dinyatakan Saifuddin tidak benar sama sekali.
Menurutnya, beliau tidak pernah mendaftar untuk jadi ahli Umno dan tidak pernah mengenali serta tidak mempunyai kaitan dengan individu bernama Wan Ahmad bin Wan Omar yang memegang keahlian Umno bernombor 2374564 di Cawangan Umno Kubang Bunggor, Pasir Mas, Kelantan. 
“Saya juga bukan orang Kelantan tetapi berasal dari Terengganu. Saya tidak pernah tinggal di mana-mana tempat di negeri Kelantan,” tegasnya. - Sinar Harian
Adakah Saifuddin akan meminta maaf kepada Timbalan Pengerusi SPR selepas ini atau memilih tradisi rakyat Jepun dengan membunuh diri kerana teramat malu?

3 comments:

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:54 AM  

Saman aje Datuk. Jangan kasi muka pada Petualang Negara ni.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:01 AM  

pernahkah mana2 pempin PAS dan PKR minta maaf jika ternyata mereka salah?
Biasanya mereka akan kata, mereka berkata atas dasar "hearsay" atau dari sumber2 yg dipercayai ( yg mana sampai bila pun kita takkan tahu sumber2nya)..
Dan seronoknya, tiada tindakan diambil..walaupun ianya berdasarkan "hearsay" tapi ianya cukup boleh meruntuhkan karier dan kehidupan orang lain.

anamas May 3, 2012 at 11:13 AM  

JANGAN HARAP LAH DIA NAK MINTA MAAF, MINTA MAAF BUKAN BUDAYA ATAU CARA HIDUP DIA (ADDIN ATAU A WAY OF LIFE). SEMUA ORANG TAHU KAN PUAK DARI PAKATAN RAKYAT SEMUANYA BEBAS DARI DOSA? DEPA BOLEH FITNAH TAK APA TAPI ORANG LAIN JANGAN FITNAH DEPA BERDOSA BESAR KATA DEPA.

ITULAH CARA HIDUP PUAK YANG TELAH DISESATKAN OLEH SYAITAN LAKNATULLAH DAN PARA ULAMA JAHATNYA...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP