MUSLIMAT PAS AKAN BAKAR HARAKAH?

>> 05 May 2012


Muslimat PAS mengadakan program membakar akhbar Utusan Malaysia sebagai protes terhadap penyiaran gambar yang didakwa lucah oleh kumpulan khawarij ini. Malah bagi mereka akhbar sepatutnya tidak menyiarkan gambar tersebut bagi menjaga sensitiviti.

Oleh itu, rakyat juga mencadangkan agar Muslimat PAS membakar juga akhbar-akhbar yang lain seperti The Star, Harian Metro serta akhbar metropolitan yang lain dan tidak ketinggalan akhbar paling lucah di Malaysia iaitu Harakah. Harakah juga harus dibakar kerana setiap kali pengeluaran, ruangan wajib untuk pengiklanan akbar tersebut ialah iklan ubat kuat yang amat berbaur seks dan lucah.

Salah satu iklan lucah yang pernah dijumpai di Harakah

Tetapi Muslimat durjana ini akan tetap mempertahankan kitab suci mereka iaitu Harakah sebagai tidak lucah. Mungkin ini sebagai tanda terima kasih Muslimat PAS kepada keberkesanan ubat-ubat kuat yang diiklankan di Harakah.

Harian Metro tidak pula diserang walaupun setiap kali keluaran akan memaparkan imej lucah? Kenapa? Mungkin kerana tiada gambar Azmin aiskrim di situ.

Salah satu berita dan gambar Harian Metro
Jadi jangan sesekali bersikap pilih bulu dalam menyatakan pertimbangan. Ada baiknya Muslimat PAS ini menuding jari ke diri mereka dahulu sebelum mengadili orang lain.

Jadi kepada Muslimat PAS, marilah bersama-sama kita membakar Harakah.

Baca juga di gelombang kick.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP