ISA SAMAD AKAN KEJAR AISHAH SAMPAI LUBANG CACING

>> 16 April 2013



VS


Akhirnya terjawab siapakah calon yang akan menentang Aishah di Parlimen Jempol semasa pengumuman senarai nama calon BN Negeri Sembilan siang tadi. Tan Sri Isa Samad akan bertarung untuk kali kedua mempertahankan Parlimen Jempol dari calon mi segera PAS iaitu Aishah.

Pemilihan Tan Sri Isa Samad amat tepat kerana beliau seorang yang benar-benar memenuhi kriteria yang ditetapkan PM iaitu winnable candidate. Malah sebelum ini Tan Sri Isa pernah membuktikan bahawa dirinya benar-benar jaguh politik Negeri Sembilan dengan membenamkan calon PAS Zulkifli Omar semasa PRK Bagan Pinang dengan majoriti 5,435 undi.

Sebaliknya Aishah pula hanya sekadar memenuhi kriteria kambing hitam untuk diletakkan di kerusi panas yang sememangnya terlalu sukar untuk dimenangi pembangkang. Pastinya kali ini Aishah akan benar-benar faham dengan selok-belok politik iaitu "naik cepat turun pun cepat".

6 comments:

Unknown April 16, 2013 at 7:07 PM  

Jokiden menjangkakan majoriti Tan Sri Isa sebanyak 18,000 lebih. Insya Allah.

Unknown April 16, 2013 at 8:00 PM  

JANJI MANIS AISHAH KEPADA PAKATAN DENGAN MEMBERI KEMENANGAN BESAR KEPADA TAN SRI ISA MELEBIHI MAJORITI 25,000.

PERCAYA ATAU TIDAK
INSYA ALLAH KEMENANGAN BESAR BUAT TAN SRI ISA

Anonymous,  April 16, 2013 at 9:41 PM  

JANJI DITEPATI VS JANJI MANIS MU!!!!.

Anonymous,  April 17, 2013 at 9:42 AM  

janji spender....ekekeke

Anonymous,  April 21, 2013 at 9:33 AM  

Bekas pemimpin yg dijatuhkan hukuman rasuah suatu ketika dulu kini ingin melawan bekas pelajar sains politik dari New Zealand yg juga merangkap bekas penyanyi antarabangsa yg terkenal suatu ketika dulu di Asia & membuat kejutan di American Top 40 chart & British Top 10 program.Siapa yg akan menang? Klu sy , sy akan memilih pemimpin yg telah berhijrah seperti Aishah yg mengharungi pelbagai rintangan dlm hidupnya utk kesejahteraan rakyat & bukan perasuah yg mempunyai rekod buruk yg terbukti salah dlm badan disiplin UMNO sendiri.....

skodeng April 26, 2013 at 9:43 AM  

aishah berhijrah pe mende? nak masuk syurga undi PAS? ISA SAMAD seorang pejuang tulin, walau tersirat sedikit sejarah itu lebih baik kerana dia cukup setia dengan parti.. tidak mcm macai2 yang lari keluar parti kalau tak dapat apa yang dihajati... jahat menjadi baik, itu lebih baik kalau baik menjadi jahat.. lebih sial kalau sepanjang hajat asik nak aljubur, dah tua nak mampos masih berzina..... sanggup share kalimah Allah dengan si kafir.. sanggup kafirkan sesama islam. dan bongkak kononnya dia tuhan boleh jatuhkan hukum dosa pahala solat orang islam, boleh tentukan syurga neraka manusia.... PAS dah jauh tersasar dari matlamat asal setelah dia berpakat2.. kalau dulu aku hurmat PAS tapi sekarang PAS dah jauuuuh tersasar, berjuang untuk rebut kuasa. Islam sebenar meyatu padukan sesama Islam, sesama manusia demi keamanan sejagat... kerana kita manusia adalah sama disisiNya. Aishah hanya penyanyi.. suara dah tak laku untuk menyayi.. biasalah kalau orang dah tak laku.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP