AWAS! SURAT PALSU YUSUF QARDHAWI SEDANG GIAT DIEDARKAN DI NEGERI SEMBILAN

>> 29 April 2013


Sempena ceramah mega Pakatan Rakyat di Negeri Sembilan esok, jentera-jentera Pakatan Rakyat sedang giat mengedarkan risalah-risalah kempen termasuk surat palsu Yusuf Qardhawi dari rumah ke rumah. Perkara ini dikesan di beberapa kawasan kampung di sekitar Kuala Pilah dan Jelebu.

Sebelum ini Zulkifli Nordin pernah mendedahkan taktik terdesak PKR yang memalsukan surat Yusuf Qardhawi untuk menarik sokongan rakyat terhadap Anwar Ibrahim. Perkara itu kemudiannya dibalas oleh Wan Azizah semalam dengan menegaskan bahawa surat Yusuf Qardhawi itu adalah tulen walaupun penipuan itu telah lama dibongkarkan Zulkifli Nordin.

Ini menunjukkan betapa terdesaknya Pakatan Rakyat untuk memenangi PRU 13 ini kerana terpaksa menjual nama ulama' tersohor dunia dan memalsukan surat dari ulama tersebut. Kandungan surat tersebut sebenarnya langsung tidak menyentuh kredibiliti Anwar untuk menjadi PM seperti kandungan surat palsu tersebut tetapi hanya satu surat biasa di antara dua pemimpin.

Jadi kepada orang-orang yang menerima surat tersebut, anda dinasihatkan tidak mempercayai kandungan surat tersebut kerana ianya hanyalah taktik-taktik orang yang terdesak untuk meraih undi.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP