SI HARAMJADAH SEKADAR MINTA MAAF DALAM BAHASA CINA. MALU NAK BERTUTUR BAHASA MELAYU?

>> 29 September 2011


Si haramjadah telah mengeluarkan permohonan maaf di dalam web MalaysiaKini portal rasis semalam. Si haramjadah ini juga mengatakan bahawa dia akan memadam video klip murahan yang menghina Utusan Malaysia itu tepat jam 12 malam.

Haramjadah ini juga menyatakan bahawa video klip itu bertujuan untuk tatapan rakan-rakan dan keluarga sahaja. Kepala bapak dia untuk keluarga dan rakan-rakan. Habis tu kenapa video klip murahan itu di uploadkan di youtube? Bodoh sangat agaknya si haramjadah ni sampai tak boleh berfikir youtube satu dunia boleh tengok.


Yang menghairankan, mengapa MalaysiaKini portal rasis hanya menyiarkan permohonan maaf dalam bahasa cina sahaja? Dan si haramjadah ini pula mengapa meminta maaf dalam bahasa cina? Masa memaki  hamun Utusan boleh pulak bercakap bahasa melayu.

MalaysiaKini portal rasis ini pun satu hal. Yang dia maki surat khabar orang melayu. Yang portal rasis ni siarkan permohonan maaf dalam bahasa cina. Ada patut ke? Berapa ramai orang melayu yang boleh bercakap cina?

Selagi kerajaan terlalu berlembut kepada orang seperti haramjadah ini, semakin ramai la orang yang macam haramjadah ini akan tampil. Sedarlah sikit KDN!

Nota: Blog ini sesekali tidak akan menyebut nama si haramjadah ini kerana namanya tidak layak langsung untuk disebut disini. Menyebut namanya di blog ini akan menyebabkan blog ini tercemar dengan najis.

2 comments:

Anonymous,  September 29, 2011 at 1:36 PM  

APA HAK DIA NAK MAKI ORANG SESUKA HATI...PASTU DIANGKAT PULAK

Anonymous,  September 29, 2011 at 6:51 PM  

kenapa u orang marah-marah boleh?
org lain marah u tak bagi ?? kepala bodoh "jual ikan" (selfish)

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP