BOIKOT FAMILY STORE PRO DAP

>> 28 July 2013



Family Store merupakan satu syarikat milik penuh cinabeng yang harus diboikot. Untuk pengetahuan, syarikat ini telah beberapa kali menyumbang wang untuk program politik seperti Perhimpunan Kebangkitan Rakyat di Seremban Selatan pada tahun lepas. Perkara ini telah pun terlepas cakap oleh seorang pemimpin DAP Seremban.

Yang menghairankan, majoriti orang Melayu masih berbelanja di kedai ini yang terang-terang menyokong agenda DAP untuk menjahanamkan orang Melayu di Malaysia ini. Secara terus-terang, andainya orang Melayu bersatu dan tidak membeli di Family Store, dalam masa dua bulan kedai tersebut akan lingkup.

Lihat sahaja lokasi yang dipilih oleh Family Store untuk beroperasi. Daripada 8 yang beroperasi di Seremban, hanya 2 sahaja yang terletak di kawasan majoriti kaum Cina iaitu di Bukti Galena dan di Bukit Rasah. Yang selebihnya terletak di kawasan majoriti Melayu seperti di Taman Cengal, Taman Tuanku Ja'afar dan Senawang.

Kempen bertema Ramadhan untuk mengaburi mata orang Melayu
Syarikat ini terkenal dengan kerja kebajikan. Kerja kebajikan yang bagaimana?

Kerja kebajikan yang dimaksudkan ialah kerja kebajikan untuk kaum cinabeng seperti di bawah.




Cuba lihat dan kira dalam gambar ada berapa ramai kaum Melayu dan India dalam program yang dianjurkan Family Store?

Sudahlah memberi sumbangan kepada DAP, majoriti pembeli Melayu yang selama ini mengkayakan Family Store pun langsung tak dihargai. Jadi orang Melayu sila sedar. Sememangnya terbukti bahawa syarikat perniagaan cinabeng ini hanya menggunakan masyarakat Melayu sebagai alat untuk meraih keuntungan yang akan disalurkan kepada bangsa cinabeng yang tidak pernah bersyukur hidup di Malaysia ini.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP