TIDAK ADIL! WARTAWAN DISAMAN KERANA KRITIK PKNS

>> 10 November 2012


PKNS dilihat semakin hari semakin bercelaru akibat kebodohan rejim Khalid Gagap mentadbir pertubuhan tersebut. Terbaru seorang wartawan yang mengkritik ketelusan PKNS dalam membangunkan Selangor disaman oleh peguam yang diupah pertubuhan tersebut.

Ini berbeza sama sekali semasa BN mentadbir Selangor dimana badan-badan kerajaan bebas dikritik demi kebaikan badan-badan tersebut sendiri.

PKNS dilihat semakin menuju kehancuran apabila aset dan bangunan mereka cuba dilelong rejim Khalid Gagap satu-persatu demi wang. PKNS juga gagal mencatatkan keuntungan seperti tahun-tahun yang lalu. Rumah kos rendah yang diwar-warkan oleh Khalid Gagap yang akan dibina PKNS juga hanya penipuan apabila sehingga ke hari ini hanya beberapa buah sahaja yang mampu dibina dari angka yang pernah dijanjikan rejim Khalid Gagap.

Kehancuran PKNS ini juga disumbangkan atas faktor lembaga pengarah sendiri. Untuk pengetahuan, Betina Rasis adalah salah seorang ahli lembaga pengarah PKNS.


Jadi tidak hairanlah apabila PKNS sudah hilang fungsinya berkhidmat demi anak Melayu Selangor kerana perkara tersebut sama sekali tidak akan terjadi sekiranya DAP memegang tampuk kuasa. Keadaan ini sememangnya ditunggu DAP untuk menghancurkan badan-badan yang berkepentingan untuk membela nasib anak-anak Melayu dengan menghuru-harakan badan-badan tersebut.

PKNS adalah buktinya dan tahniah diucapkan kepada DAP dan rejim Khalid Gagap kerana berjaya dalam usaha mereka menghancurkan negeri Selangor.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP