IRENE FERNANDES KETURUNAN KHADAM IMPORT

>> 22 November 2012



5 comments:

Anonymous,  November 22, 2012 at 4:23 PM  

Fakta yang paling berani dan paling bernas pernah aku dengar keluar dari pemimpin Melayu. Syabas.. Sepak je pemimpin melayu yang penakut dan kaki bodek.

Anonymous,  November 22, 2012 at 5:36 PM  

Tahniah, fakta yg tepat. Org India dibawa masuk oleh Inggeris untuk menjadi BURUH DI LADANG2 GETAH.

Anonymous,  November 22, 2012 at 5:51 PM  

Syabas bro. Itu lah sebenarnya fakta sejarah yang mereka sengaja nak seleweng dan nak pengaruhi golongan yang lain. Dah macam-macam dah dia orang nak challenge Melayu...... Kerajaan pulak dok buat pekaaak je... nak tunggu sampai bom yang bro kata tu meletuuup ke... Ni yang orang Melayu marah kat Kerajaan sekarang ni...

Anonymous,  November 22, 2012 at 7:30 PM  

Cikgu kawe dulu ngajor Sejarah iaitu kaum India di import dari India Selatan untuk kerja buroh di ladang getah dan juga pembinaan landasan keretapi di Tanah Melayu. Mereka ini jenis kasta rendah yang tiada skil. Namun di Tanah melayu mereka dilayani sama-rata seperti bangsa-bangsa lain. Kerana Aljuburi la ada segelintir dari mereka yang berani bersikap biadap dan berlagak samseng.

Neilkie69 November 22, 2012 at 7:37 PM  

Syabas dan tahniah kerana masih ada lagi Melayu yang berdarah Melayu wujud di Bumu Bertuah ini. Apa yang dijelaskan itu memang fakta yang tidak boleh diubah lagi. Ayuh bangkitlah bangsa ku demi Negara,Bangsa dan Agama. Pertahankan Tanah Melayu ini untuk diwarisi keturunan Melayu agar tidak pupus di Bumi Sendiri.Hak Melayu sudah jauh terhakis dek kerana sikap sopan santun kita yang diperkotak katikan dek Melayu sendiri. Bangkitlah Melayu jangan lena dik mimpi lagi.

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP