KHALID GAGAP JANGAN KURANG AJAR DENGAN SULTAN

>> 05 September 2012


Difahamkan Khalid Gagap akan memohon menghadap Sultan bagi menjelaskan perkara yang disifatkan membelakangkan Sultan semasa Sambutan Kemerdekaan Peringkat Negeri Selangor pada 31 Ogos lalu. Perkara tersebut merujuk kepada pentadbiran Khalid Gagap yang tidak menjemput Sultan Selangor pada acara tersebut.

Khalid dilaporkan telah memohon kepada pihak istana untuk memberi penjelasan kepada Sultan mengenai perkara tersebut.

Secara jujurnya, memberi penjelasan berhubung perkara ini dilihat amat biadab kerana tiada apa yang perlu diperjelaskan. Sebaliknya Khalid perlu bersikap profesional dengan memohon maaf, bukannya memberi penjelasan dan cuba menegakkan benang yang basah.

Sebelum ini Khalid menyalahkan orang bawahannya atas perkara ini dengan menyatakan bahawa segala jemputan untuk majlis tersebut dilakukan oleh orang bawahannya. Tetapi jangan dilupa bahawa Khalid selaku ketua kerajaan perlu menanggung kesalahan tersebut kerana membenarkan perkara ini terjadi dan bukannya sekadar bersikap lepas tangan.

Diingatkan sekali lagi bahawa Khalid harus memohon maaf dan bukannya bersikap kurang ajar untuk memberi penjelasan kepada Sultan kerana sudah terbukti Khalid dan orang bawahannya melakukan kesilapan.

2 comments:

Anonymous,  September 5, 2012 at 12:47 PM  

Khalid Ibrahim ni tak perlu memohon maaf dari Tuanku Sultan, dia patut dibuang negeri je. Antar ke Kelantan je atau ke P.Pinang leh jadi balaci terus kepada LGE sialan tu.
Tak layak pun untuk mengadap Sultan sbb bukan kali pertama biadap pada Tuanku.Sia-sia dan buang masa Tuanku je bagi dia beruk sekor ni mengadap.

Anonymous,  September 5, 2012 at 1:08 PM  

Dah buat salah bukan minta nak beri penjelasanlah tapi minta ampun dan maaf dengan Sultan.

Sultan tak dijemput tapi penasihat ekonomi dijemput. Siap jadi tetamu utama pulak tu. Lepas tu tetamu utama tak angkat tangan semasa bacaan rukun negara kerana perasan dia Presiden Repiblik Malaysia.

Kurang ajar betul Fred Flinstone Selangor ni dengan Sultan gue ...

Gue akan tentukan lu tumbang masa PRU Ke 13. Hidup rakyat Selangor. Hancur PKR Selangor. Hancur Pakatan Haramjadah.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP