HAJI HADI SERONOK TABUR FITNAH LAGI

>> 02 June 2012


Haji Hadi menyatakan kemungkinan PRU akan datang pada musim haji untuk menyelamatkan BN kerana di waktu itu ramai ahli PAS mengerjakan haji.

Persoalannya ibadat haji itu hanya untuk orang PAS sahajakah? Jika begitu orang UMNO tidak menunaikan haji? Untuk pengetahuan Haji Hadi, ramai pak-pak menteri sudah mengerjakan haji cuma mereka tidak sama sekali menggunakan pangkat "haji" pada nama mereka seperti Haji Hadi sendiri.

Lagi satu dari mana fakta Haji Hadi boleh tahu lagi ramai orang PAS mengerjakan haji dari orang UMNO? Adakah Haji Hadi mempunyai mukjizat untuk mengetahui parti seseorang yang mengerjakan haji?

Makin lama makin melampau Haji Hadi tabur fitnah.

4 comments:

Anonymous,  June 2, 2012 at 10:25 PM  

Ugama pas berkiblatkan salib dan berimankan jesus christ. Mana sama dengan islam yang berpandukan Al-Quran dan beriman pada allah.

Anonymous,  June 5, 2012 at 2:03 PM  

tapi kemungkinan besar pilihanraya pada musim haji xdapat ditolak lagi...ibubapa aq pon inshallah buat haji taon ni...dh kurang dh undian nnti...ehmm,nepal ngan myanmar pegi haji ek?knape x bagitau awal2...sila bagi hujah dan bukti yang lebih kuat untuk post yg seterusnya ye...contonya perbezaan jumlah ahli pas dan umno yang sudah mengerjakan haji...barulah orang boleh percaya...haji awang dh terbukti haji beliau...anda ade?

Anonymous,  June 6, 2012 at 4:08 PM  

tuan empunya blog,
mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

terima kasih.
che chu bidin.

Anonymous,  June 10, 2012 at 4:39 AM  

dah meme hobi dia ni menabur fitnah...

dia tau bro org pas ramai pi haji sebab org pas saja ahli syurga PAS...

pejuang hamas...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP