BODOHNYA ORANG PAS LEBIH DENGAR CAKAP DAP DARI PEMIMPIN SENDIRI

>> 20 June 2012



Rasanya sudah berbuih Dr Che Rosli seorang saintis nuklear dan juga ahli parlimen PAS menerangkan bahawa Lynas adalah selamat. Dalam pada itu juga fakta yang dikeluarkan oleh Dr Che Rosli juga sudah berpuluh-puluh mengenai keselamatan tahap radiasi Lynas tetapi kebodohan orang PAS terserlah apabila gagal memahami kata-kata pemimpin sendiri yang terang-terangan seorang pakar.

Sebaliknya orang PAS lebih gemar dengar cakap pemimpin-pemimpin DAP yang tiada langsung kepakaran mengenai sains nuklear untuk menentang projek Lynas. Malah kebodohan orang PAS semakin menjadi-jadi apabila terus mempercayai tahap radiasi Lynas yang dikeluarkan oleh DAP yang dikatakan berbahaya sedangkan pada hakikatnya fakta itu hanyalah khabar angin yang diceduk dari tabloid agensi berita Reuters yang terbukti masih gagal dibuktikan.

Malah sehingga ke hari ini masih tiada satu pun fakta saintifik mengenai kesan radiasi Lynas yang diutarakan pembangkang mampu disokong dengan hujah yang kuat. Segala-galanya hanyalah berasaskan kepada penipuan sahaja seperti fakta kilang nadir bumi perlu sejauh 35 km dari tempat tinggal sedangkan spesifikasi tersebut adalah untuk kilang pemprosesan nuklear dan bukannya nadir bumi.

Jadi orang PAS sampai bila mahu diperbodohkan pemimpin-pemimpin DAP? Susah sangatkah hendak percaya kata-kata pemimpin sendiri?



2 comments:

Anonymous,  June 20, 2012 at 7:39 PM  

Pork Nick kata PAS berjaya tarbiyah DAP yang sebaliknya berlaku-DAP berjaya kafirkan PAS yang memang kafir;

1. Negara islam ditukar ke negara kebajikan
2. Hudud tiada dalam al-quran kata Hadi Awang
3. Buku Jingga jadi panduan dan bukan lagi Al-quran
4. Bacaan al-quran di masjid2 P.Pinang tidak dibenarkan guna pembesar suara.
5. Perarakan Maulidur Rasul di P.Pinang di larang.
6. Penzina,peliwat dan maksiat disembah.

dan banyak lagi...

Anonymous,  June 20, 2012 at 8:56 PM  

Hanya Allah yang dapat mengubah mereka ...tapi buat masa ini Allah masih mahu mereka tenggelam dengan kedangkalan, kejahilan dan kemunafikan mereka ...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP