UNDI PAS MASUK SYURGA ATAU TONG SAMPAH?

>> 01 April 2012



"Syurga ini bukan milik manusia tetapi milik ALLAH," - Datuk Seri Jamil Khir


Daripada Abu Abdullah Jabir ibn Abdullah al-Ansarie r.a., رضي الله عنهما (beliau meriwayatkan): Bahawa seorang lelaki telah bertanyakan Rasulullah SAW, dia berkata: Bagaimana pandanganmu jika aku mendirikan sembahyang-sembahyang fardhu, aku berpuasa bulan Ramadhan, aku menghalalkan perkara yang halal dan aku mengharamkan perkara yang haram. Aku tidak akan menambah apa-apa lagi lebih daripada itu. Apakah aku akan masuk syurga? Baginda bersabda: Ya!  - Hadis riwayat al-lmam Muslim.
 ps: tiada satu dalil pun menyebut undi PAS masuk syurga.

1 comments:

Anonymous,  April 1, 2012 at 5:24 PM  

Kalau salah, kenapa Nik Aziz tidak di tahan olih Jabatan Agama Islam. Kenapa double standard, kalau Arqam dan Ayah Pin di tahan, celako ni lebih dajal besar. Takut ke nak tahan manusia yg mengajar akidah yg salah dan menyeleweng. Dia Pengerusi PAS, jadi patut ke kita takut sebab tu utk menegak pembetulan Islam. Nik Aziz mesti di tangkap dan di hukum. Haji Basir di Indonesia pun di hukum kenapa bukan Nik Aziz yg lebih terrorist secara halus. Kalau di arab saudi beliau mungkin di potong lidah atau di rejam dgn batu. Di mana keberanian Jabatan dan Kementerian Agama Malaysia? Ketakutan dan pengecut Jabatan2 dan Kementerian ini lah makin ramai umat Islam di murtadkan dan bangsa lain mempersedakan agama suci kita termasuk Anwar.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP