PUAK ANWARINAS DESAK PAKATAN TENDANG MB KEDAH PULA

>> 17 March 2012


Nampaknya puak Anwarinas mempunyai kuasa mutlak di dalam Pakatan Rakyat. Segala keputusan terletak di tangan mereka sehinggakan suara mereka ini tidak mampu dinafikan oleh puak-puak khawarij PAS yang ganas di jalanan tetapi menunduk di hadapan puak Anwarinas.

Kali ini puak Anwarinas mendesak agar MB Kedah ditendang keluar dari jawatan yang disandangnya kini kerana dilihat tidak mampu memuaskan puak Anwarinas di dalam pentadbiran Negeri Kedah. Tidak cukup dengan itu, kepimpinan MB Kedah dikritik sebagai terlalu lemah.

Desakan ini sebenarnya lebih kepada penghinaan dari puak Anwarinas kepada PAS. Selama ini PAS hilang segala kuasa dan hak bersuara kerana menuruti sahaja ancaman dan kehendak puak Anwarinas. Malah mereka tidak mampu untuk menentang secara terbuka. Ini menunjukkan betapa PAS hanyalah parti dayus yang mengikut sahaja telunjuk orang lain.

Malah tidak sedarkah PAS bahawa pemilihan MB Kedah ini adalah pilihan dari PAS sendiri? Adakah PAS hanya mampu berdiam diri dan membiarkan sahaja wakil mereka dihentam secara terang-terangan? Sudah hilangkah kejantanan PAS dimamah DAP dan PKR?

Sumber: blog Anwarinas

3 comments:

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:59 AM  

anwarinas dah jadikan puak2 Pas macam ayam laga... berlaga sesama sendiri...demi kepentingan anwarinas dan kepuasan PKR...

Zek,  March 19, 2012 at 10:23 PM  

PEMIMPIN PAS BUKAN SAJA DAYUS DAN HINA TAPI PONDAN. MENGIKUT SAHAJA APA ARAHAN PEMIMPIN PKR DAN DAP.

BESAR SUNGGUH KEMALUAN MEREKA.

Zek,  March 19, 2012 at 10:23 PM  

PEMIMPIN PAS BUKAN SAJA DAYUS DAN HINA TAPI PONDAN. MENGIKUT SAHAJA APA ARAHAN PEMIMPIN PKR DAN DAP.

BESAR SUNGGUH KEMALUAN MEREKA.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP