AH SO DAP YANG MENGAMUK KERANA TIDAK CUKUP MAKAN

>> 02 March 2012


Ah So DAP Lee Kee Hiong sekali lagi menunjukkan kurang ajarnya pemimpin DAP dengan memasuki majlis PM tanpa adab. Ah So ini mendakwa mereka dipukul oleh sekumpulan hadirin pada majlis tersebut. Ah So ini mengesahkan bahawa kehadirannya hanyalah sebagai tetamu dan bukanlah untuk menimbulkan kekacauan.

Dakwaan Ah So ini ternyatalah penipuan. Apa tujuan Ah So ini memakai baju hijau yang melambangkan Perhimpunan "gay" Hijau yang didokong Pakatan Rakyat? Bukankah ini bertujuan menimbulkan kekacauan?

Malah adakah mereka ini dijemput untuk majlis itu? Jika tidak mereka ini perlulah diusir. Tidak perlulah menjadi anjing di dalam majlis orang lain!

Malah dakwaan Ah So ini bahawa mereka ini dipukul seperti tidak berasas. Saya percaya semasa majlis PM pastinya anggota PDRM akan berkawal rapi mengawal keadaan. Dan adakah dalam keadaan berjaga-jaga itu boleh menimbulkan aksi tumbuk-menumbuk? Jika tidak mengapa anggota polis yang berada di majlis tersebut tidak bertindak?

Ah So ini masih mempertahankan dirinya sebagai tetamu pada majlis tersebut sedangkan lagaknya pada majlis itu seperti perosak majlis. Jadi apakah tindakan yang perlu diambil untuk orang seperti ini? Halau sajalah!

ps: woi ah so! kalau nak melantak lain kali suruh laki kau beli. faham!

1 comments:

Anonymous,  March 2, 2012 at 11:22 PM  

Sepatut nya kalau di majlis tersebut jumpa dengan ahso DAPigs ini..berikan kahak hijau di muka nya.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP