RAFIZI MASIH PUTAR BELIT ISU NFC. NAMA BARU DIKAITKAN

>> 14 February 2012


Rafizi masih lagi cuba menjadi jaguh isu NFC walaupun masih tiada bukti yang jelas. Terbaru Rafizi mendedahkan TPM pula sebagai dalang terbesar NFC.

Dahulu mangkuk ini beriya-iya mengatakan Datuk Sharizat sebagai dalang tetapi lain pula ceritanya pada hari ini. Nampaknya bukan main sedap sahaja Rafizi mahu menuduh sesiapa yang disukainya. Walau apa pun kita tunggu sahajalah saman yang dikeluarkan Datuk Sharizat kepada lembu-lembu PKR ini. Dan ada baiknya kata-kata Rafizi ini disimpan di mahkamah nanti kerana ditakuti kelu pula semasa perbicaraan nanti.

*******

Andaian saya Rafizi hanya cuba menjadi jaguh untuk membuktikan betapa dia layak menjadi calon pada PRU 13 nanti. Jadi segala bentuk kemahiran ditunjukkan supaya Anwar akan memilihnya menjadi orang kuat dalam PKR nanti.

Perkara yang sama turut berlaku kepada Chegu Bard, Sam Ketot dan ramai lagi. Semuanya kerana terhegeh-hegeh hendak menjadi keldai Anwar. Sememang eloklah orang seperti ini jadi keldai Anwar sebab sememangnya tradisi PKR menyimpan stok-stok lembu.

2 comments:

Anonymous,  February 14, 2012 at 1:00 AM  

Hello...Rafizi, gabra ke...cukup duit dah ke nak bayar saman? heheheheeee...kamu ni panic yea...mcm2 cerita kamu. Tu lah ikut bontot besar si Lampir, dah bontot kau yg kena api panas. Lembu la you...kahkahkah...ra-fizzal out...puff...

Anonymous,  February 14, 2012 at 8:12 AM  

Tu diaa.. mulut siap termuncung2 buat fitnah. Tak buat fitnah, tak da income bulan ni, Yahudi tak bayar.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP