NGO DAHULUI PAS DAN DAP DALAM ISU PATRICK WONG

>> 11 February 2012


NGO menggesa kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Diraja ditubuhkan untuk menyiasat kematian Patrick Wong yang didakwa dibunuh dan bukannya kemalangan. Pendedahan RPK menggemparkan kerana nama ADUN dari PKR dikaitkan dan skandal isu pasir Selangor juga berkait.

Terbaru RPK meminta 2 ADUN PKR yang dikaitkan menyamannya. Pastinya ini satu cabaran dan akan ada pendedahan besar kerana RPK sendiri penulis yang amat rapat dengan Pakatan Rakyat.

PAS yang juga gemar mencadangkan Suruhanjaya Diraja dalam apa sahaja isu tidak mampu berkata-kata. DAP yang gemar mempolitikkan kematian tidak mahu mengambil inisatif untuk membantu keluarga mangsa kerana kematian ini dilihat tidak menguntungkan mereka seperti kematian Teoh Beng Hock. Malah mereka lebih sanggup mempolitikkan isu pekerja KFC dari isu ini yang lebih besar.

Dapat dilihat setelah pendedahan RPK ini pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat telah hilang kenjantanan untuk bersuara. Buat masa ini, belum ada bukti sahih dari RPK dan kita perlu menunggu dan lihat reaksi dari mana-mana pihak mengenai isu ini.

1 comments:

Anonymous,  February 11, 2012 at 8:34 AM  

INI SATU CADANGAN YANG AMAT BAIK SEKALI..INILAH KALI PERTAMA NGO BUAT SATU KERJA YANG MEMBINA. TERUSKAN PERJUANGAN YANG BAIK DAN MURNI INI.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP