BENARKAH KARPAL AKAN DIGULINGKAN?

>> 14 February 2012


Khabar angin semakin kencang dari ahli PAS dan PKR betapa bencinya mereka kepada Karpal. Ini kerana Karpal Singh sering membuat keputusan tanpa menjaga hati rakan-rakan mereka dalam Pakatan Rakyat. Sebentar tadi saya dapat mendengar betapa ahli-ahli PAS dan PKR berkumpul menyatakan ketidakpuasan hati mereka terhadap Karpal Singh.

Mereka berpendapat setiap keputusan Karpal akan membuatkan undi Melayu kepada PAS dan PKR semakin jauh. Ada yang mengatakan sekiranya Karpal gagal menutup mulut dalam mana-mana keputusan PAS, maka mereka tidak teragak-agak untuk sabotaj undi.

Nampaknnya ramai yang sudah sedar betapa peranan Karpal yang hanya mahu memajukan DAP dengan memijak PAS dan PKR. Cerita ini pastinya berkait rapat dengan keputusan Karpal yang membenarkan sambutan Hari Valentine sedangkan Nik Aziz sudah pun melarang sambutan tersebut. Isu-isu lama turut diungkit seperti hudud dan negara Islam.

Tetapi ini hanyalah khabar angin sahaja. Meskipun ianya datang dari mulut ahli PAS dan PKR, namun belum tentu lagi kesahihannya. Walau apa pun sama-samalah kita saksikan drama Karpal dan Nik Aziz.

1 comments:

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:19 PM  

Benggali tu senang jer kalau nak dijatuhkan ..

Terajang jer kerusi roda dia, tentu kapal karam tu terguling2

Masalahnya, puak puak kaldai dan baghal tu yang menjunjung dan mengusung bengali murtad tu dan memandang benggali tu setaraf dengan tok guru hj hadi ..

Bangang sungguh pepuak yang boleh berkawan dengan kafir harbi itu !!!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP