ANWAR MENYALAHKAN UMNO KERANA KENYATAANNYA MENYOKONG ISRAEL

>> 09 February 2012

Terlalu senang bagi Anwar menyalahkan UMNO dalam sesuatu isu. Terbaru Anwar masih menyalahkan UMNO kerana kenyataannya menyokong Israel di Twitter.


Dalam pada Anwar menyalahkan media dikuasai UMNO, adakah media antarabangsa juga milik UMNO? Laporan media antarabangsa juga dengan jelas menyatakan laporan Anwar menyokong Israel seperti di OnIslam.net dan asiancorrespondent.com. Adakah media-media antarabangsa ini juga dikuasai UMNO?

Satu dunia faham dan jelas dengan kenyataan Anwar di Wall Street Journal. Masihkah Anwar mahu mahu memutarbelit kenyataannya sendiri? Malah mengapa Anwar tidak mampu melafazkan "saya menolak Israel" sehingga kini? 

Apakah Anwar ingat media antarabangsa juga boleh diperbodohkan seperti pengikut-pengikut Pakatan Rakyat?

3 comments:

Anonymous,  February 9, 2012 at 3:47 PM  

konspirasi lagi lah tu....segala benda dia nak claim konspirasi

Anonymous,  February 9, 2012 at 5:11 PM  

kata2 dari mulut yg manis tidak selamanya dapat menutup hati jahat dalam hati. tiba masanya mulut terpaksa atau tanpa sedar akan terucap juga kejahatan yg tersembunyi dlm hati selama ini...
ingatla..kita hnya mnusia yg lemah. hingus yg nak meleleh keluar pun kita tk mampu nak tahan. apatah lg sifat jahat dlm hati. sedar dan akuilah kesalahan diri..insaflah wahai saudaraku...cukuplah..sblm murkaNya lebih besar.

Anonymous,  February 9, 2012 at 5:14 PM  

kita semua tahu pendirian anwar sebenar... anwar sudah tak relevan dinegara ini...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP