ANWAR KENA "CHECK MATE" DENGAN KAWAN SENDIRI

>> 14 February 2012


Nik Aziz kata tarik balik kenyataan atau saman Wall Street Journal. PAS kata tidak sokong kenyataan Anwar. DAP hanya diam tidak sokong mana-mana pihak. Ahli PKR pun sudah bersuara dengan kenyataan Anwar.

Nampaknya Anwar sudah semakin tersepit dengan kenyataannya menyokong Israel di Wall Street Journal. Anwar cuba meyakinkan kepada rakyat bahawa kenyataannya adalah benar dan diputar belit oleh media. Tetapi rakyat bukannya bodoh (pinjam ayat Anwar). Satu dunia boleh baca artikel Anwar di Wall Street Journal. Cukup jelas. Itu pun Anwar masih hendak pusing sana sini dan mengatakan laporan Wall Street Journal disalah tafsir.

Perkara yang paling sukar dilakukan Anwar Ibrahim dari dahulu sehingga kini ialah meminta maaf. Sejak Anwar mengetuai pakaran pembangkang, belum pernah lagi kita dengar Anwar memohon maaf atas kenyataannya yang mengguris hati rakyat. Kerana sikap egonya sendiri, Anwar pastinya akan menerima akibat yang besar. Dan di waktu itu, jangan sesekali salahkan sesiapa kerana memang terbukti Anwar seorang yang hipokrit!

ps: memang bodoh la PAS nak berdamping lagi dengan orang macam Anwar ni...

1 comments:

Anonymous,  February 14, 2012 at 7:19 PM  

satu perkara yg pas kena ingat, penyokong pas sedang memerhatikan kerja buat pemimpin mereka. kata org2 tua, org kenal kita melalui kawan kita, jd pas sedang berkawan dgn siapa sekarang? biar sy jwb dulu: MANUSIA MUNAFIK, FASIK, PENYOKONG YAHUDI, PENJILAT YAHUDI, PEMBOHONG, PENIPU tambah sendiri ler

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP