TOLONG INGAT BETUL-BETUL 2 MUKA PENGKHIANAT MELAYU ISLAM INI!

>> 03 January 2012


Aspan Alias dan Sakmongkol AK47 secara sahnya menyertai DAP. Kedua-dua pengkhianat ini sememangnya dikenali sebagai lalang dalam politik. Alasan yang dberikan oleh kedua-dua mereka kerana menyertai DAP amat banyak cuma ada satu sahaja yang tertinggal iaitu "saya tiada jawatan dan kuasa dalam UMNO dan DAP yang memberikan kami kuasa dan jawatan".

Dikhabarkan Sakmongkol AK47 atau Datuk Mohd Ariff Sabri telah disahkan akan bertanding Parlimen Raub atas tiket DAP manakala Aspan Alias masih belum ditentukan bertanding atas mana-mana kawasan. Tidak perlu bercerita lebar mengenai 2 pengkhianat ini tetapi apa yang penting, kedua-dua mereka ini sanggup mengetepikan maruah agama Islam dan bangsa Melayu demi kafir harbi DAP untuk kuasa dan wang.

Ingat wahai Melayu Islam yang masih di dalam DAP bahawa seburuk-buruk kerajaan BN, ianya masih diketuai seorang Melayu Islam tetapi secantik-cantik kerajaan DAP, ianya masih dipimpin seorang kafir harbi!


Selamat menyertai parti kafir harbi Aspan Alias dan Sakmongkol AK47!

4 comments:

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:20 AM  

kalu btui sah la,kalu jumpa muka depa mai pakat ludah ja..takyah ckp byk dgn depa..tu ja ubat dia..

paneh January 3, 2012 at 3:08 AM  

Salam Tauke Ikan.

Kami menunggu jawapan email kami kepada tuan. Terima kasih.

Laman Izzs January 3, 2012 at 4:56 PM  

mohon saudara linkkan blog lamanizzs.blogspot.com

picantoos January 4, 2012 at 11:47 AM  

ini adalah stratergi cina untuk memerintah malaysia melalui proksi orang melayu itu sendiri. caranya senang ambil contoh di perak walaupun DAPig yg menang di perak tapi mrk tidak boleh jadi ketua kerajaan kerana tiada wakil rakyat melayu dlm DAP..sekarang mrk dah pandai mereka letak calon melayu sbg boneka kalau menang ,,DAP boleh jadi menteri besar melalui melayu pengkhianat ini.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP