ANWAR MASIH MENIPU. TETAP PERTAHANKAN DIRINYA BUKAN PELIWAT

>> 05 January 2012


Malam tadi, Anwar mengadakan ceramah terdesak di Seremban, Negeri Sembilan dan Bukti Katil, Melaka. Apa yang menariknya, Anwar Ibrahim masih mempertahankan dirinya tidak bersalah dalam kes liwat 2. Apa yang ingin disentuh, kenyataan Anwar terdesak Anwar ini cuba meyakinkan para hadirin bahawa dirinya tidak bersalah dan difitnah oleh UMNO.

Persoalannya sekarang, sekiranya Anwar tidak meliwat, mengapa Karpal Singh mengeluarkan kenyataan di mahkamah bahawa Anwar meliwat Saiful atas  dasar suka sama suka? Kenyataan Karpal ini masih tidak terjawab hingga sekarang. Dalam pada itu, Anwar juga masih enggan melakukan sumpah laknat. Inilah faktanya dan apa yang keluar dari mulut Anwar itu pembohongan semata-mata.

Dalam pada itu, ceramah Anwar banyak merungkai segala kesalahan adalah kesilapan kerajaan BN. Hingga dia meliwat pun dituduhnya salah BN! Jadi, Anwar meliwat untuk rakyat?! Sebenarnya imej kerajaan banyak dicalarkan Anwar sendiri dengan hasutan dan kata-kata buruk sedangkan perkara yang berlaku tidak sebegitu. Jadi jangan terpengaruh dengan kata-kata seorang munafik seperti Anwar kerana telah banyak dibuktikan bahawa Anwar sememangnya kaki penipu.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP