901: KEBODOHAN PEMBANGKANG!

>> 01 January 2012


Sesiapa yang menyertai demo 901, mereka bolehlah dikategorikan sebagai bangang. Ini kerana secara jujurnya, objektif demo tersebut hanyalah untuk Anwar Ibrahim, bukannya terletak pada mana-mana parti. Sekiranya PAS dan DAP ingin menyertai, sila berfikir secara bijak dahulu. Ini kerana PAS dan DAP tidak perlu sanggup mati untuk seorang yang meliwat.

Tambahan pula, PAS dan DAP akan menunjukkan betapa keldainya mereka dengan mengikut segala telunjuk Anwar sekiranya menyertai demo ini. Cuba bertanya, berbaloikah anda sanggup mati untuk seorang peliwat yang tidak mahu bersumpah?!

Anwar Ibrahim melakukan kesalahan dan mengapa orang lain yang menjadi mangsa? Di waktu ini penjilat-penjilat Anwar sedang menyebarkan dakyah bahawa demo ini untuk keadilan. Keadilan bentuk yang bagaimana mahu dituntut? Pesalah mestilah menerima hukuman.

Jika fitnah, Anwar sudah lama melakukan sumpah laknat. Ini tidak, bukan setakat sumpah laknat, sumpah di mahkamah pun tak mampu buat. Fikir-fikirlah wahai PAS dan DAP. Jangan bersubahat sama dengan penjenayah!


0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP