SI HARAMJADAH SUDAH GOYANG. TAKUT FILEM BODOHNYA DIHARAMKAN.

>> 18 September 2011


Si haramjadah ini sudah goyang. Haramjadah ini menyatakan pengharaman filem bodohnya ini berpunca daripada bantahan yang dilakukan di Perak.

Jika hendak dikatakan filem si haramjadah ini akan diharamkan sebab bantahan itu, si haramjadah ini memang betul. Bantahan akan terus dilakukan oleh masyarakat Islam khususnya sebab perangai si haramjadah ini yang memang haramjadah. Suka-suka dia nak menghina agama Islam.

Saya tidak sama sekali akan menyebut nama dan filem si haramjadah ini di blog ini. Ini kerana menulis nama dan nama filem si haramjadah akan menyebabkan blog ini tercemar dengan najis.

Si haramjadah ini sememangnya patut dapat balasan yang sedemikian rupa. Inilah akibat dari mulut lu yang serupa haramjadah.

"what goes around comes around"

Tetapi laporan MalaysiaKini ini hanya untuk menyejukkan hati orang Melayu sahaja. Sebenarnya inilah cara untuk MalaysiaKini rasis mempromosikan filem si haramjadah ini. Sebab itulah laporan dalam Bahasa Cina MalaysiaKini beria-ia mengangkat si haramjadah ini Jangan tertipu wahai Melayu yang bijaksana.

Yang meghairankan, ada jugak Melayu bangang yang pergi backing si haramjadah ni. Korang dah lupa ke korang agama apa?

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP