KEBODOHAN ANWAR IBRAHIM MAKIN TESERLAH

>> 22 September 2011


Kebodohan Anwar makin teserlah. Ini dapat disaksikan sendiri dalam mahkamah sejak 3 hari lepas dimana wakil pembelaannya dari Australia cuba memutar-belit fakta sains sedangkan wakilnya itu tidak tahu apa-apa.

Brian McDonalds iaitu wakil pembela Anwar sememangnya telah dikatakan bodoh oleh saya di dalam blog ini dalam artikel yang terdahulu. Mula-mulanya McDonalds mempertikaikan kaedah yang digunapakai oleh pakar DNA untuk menganalisis sampel DNA yang diambil dari dubur mangsa.

Kemudiaannya si bodoh ini mempertikaikan sijil pengiktirafan makmal yang juga terkantoi. Hari ini dia mengakui yang dia bukan pakar DNA? Jadi selama ini McDonald duduk dikandang saksi sebagai apa? Jika begini segala hujah McDonalds hanyalah membuang masa kerana akan ditolak mentah-mentah oleh mahkamah.

Kebodohan Anwar ialah dia meletakkan nasib dan masa depannya di tangan orang bodoh seperti McDonalds. Ingatkan bila Anwar pergi sampai Australia nak cari saksi bolehlah dapat yang hebat-hebat. Rupa-rupanya bodoh juga. Tak sangka Anwar sanggup berbelanja besar sampai ke Australia semata-mata untuk mencari si bodoh seperti ini.

Kesimpulannya, lain kali Anwar tidak perlu ke Australia untuk mencari "pakar" yang mengeluarkan kenyataan seperti ini kerana Mahfuz dan Sam ketot pun boleh buat.

Saya tersangat gembira sekiranya sekadar inilah tahap yang pembelaan yang mampu dilakukan oleh wakil-wakil Anwar, semakin cepatlah Anwar ke Sungai Buloh. 

1 comments:

SSS Admin September 22, 2011 at 7:17 AM  

Salam Sejahtera Tuan,

Kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) amat berbangga dan berterima kasih di atas sokongan Tuan dengan memaparkan logo SSS di laman citra Tuan sebagai tanda sokongan.

Laman citra Tuan adalah kini tersenarai di senarai e-Patriot kami.

Sekian, terima kasih.

"SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA"

Admin SSS

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP