CINA BANGSAT MEMPERMAINKAN AZAN. SEBARKAN!

>> 23 September 2011


Panas hati gua bai tengok video ni. Cina bangsat memainkan azan. Kepada yang tak faham bahasa cina tu, sila la mintak teman-teman korang yang tahu berbahasa cina tu translitkan. Kalau aku jumpa cina dalam video ni, memang aku tumbuk muka dia!

4 comments:

dinturtle September 24, 2011 at 7:52 AM  

bro, ada terjemahan tak ? isu teramat sensitif ni !

tauke ikan September 24, 2011 at 10:46 PM  

saya akan cuba terjemahkan melalui kawan saya yang fasih berbahasa cina kerana saya kurang fasih. Saya akan terjemahkan secepat mungkin

Anonymous,  September 26, 2011 at 4:28 PM  

1Malaysia ma

crashdude September 27, 2011 at 8:00 AM  

xdgr mcm azan pun... so tak perlu la nak terasa :) be positive

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP