AMANAT HAJI HADI AWANG KATA PAS DAH KAFIR?

>> 30 September 2011


"...Kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masuk Hindu, kita tidak payah masuk Budha, tetapi kita menjadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku."

Jika berdasarkan amanat Haji Hadi Awang ini, PAS sudah pun menjadi kafir kerana menolak hukum hudud demi DAP dan PKR yang secara tidak langsung meletakkan politik suku agama suku. Bukankah begitu?

1 comments:

Anonymous,  September 30, 2011 at 7:55 AM  

Tanpa disedari ungkapan kafir yang ditujukan kepada UMNO telah dipulangkan oleh Allah kepada sesiapa sahaja yang telah mengeluarkan ungkapan itu berdasarkan ketaksuban kepada AMANAT HAJI HADI itu.

PAS tak kafir tetapi yang menjadi kafir ialah orang yang menyatakan saudaranya yang sesama Islam itu kafir, maka kafir itu akan berbalik kepadanya.

Sebab itu lidah Haji Hadi menjadi kelu dan tidak langsung mempertahankan saranan Nik Ajis untuk melaksanakan hukum Hudud.

Apabila mereka telah terkantoi maka UMNO akan dijadikan kambing hitam, mereka mulalah bermain wayang lama dan ingin mengheret ulamak-ulamak UMNO dalam membincangkan pelaksanaan hukum Hudud di Kelantan. Jika UMNO dan ulamak-ulamak dalam UMNO menolak maka mereka akan menjadikan isu baru sebelum menjelangkan pilihan raya PRU13

warga sebelum merdeka

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP